Col·lectiu-Compromís vota en contra del pressupost pels incompliments de l’equip de govern

La coalició contestana vota en contra dels pressupostos municipals per la manca d’execució de les seues propostes del 2017 i afirmen que l’equip de govern no és de fiar.

El Col·lectiu 03820-Compromís ha mostrat el seu rebuig als pressupostos municipals del 2018 presentats per l’equip de govern. Segons explica el portaveu de la coalició a l’Ajuntament, Xavi Anduix, “el pressupost de l’any passat, el del 2017, recollia moltes de les propostes de millora que vam fer i per això vam votar a favor del document. Però la realitat ha sigut altra: l’equip de govern no ha portat a terme les nostres aportacions que foren clau per a que votarem sí l’any passat”.

“L’equip de govern no és de fiar”, ha afirmat Anduix. I des del Col·lectiu-Compromís ho remarquen amb fets:

– No s’ha fet l’adequació del carrer Major i la resta de carrers de la Vila

– No hi ha hagut personal qualificat per a l’obertura dels caps de setmana del Palau, castell i castell de Penella

– No hi ha hagut una nova ubicació accessible a totes les persones per al jutjat de pau

– No hi ha hagut una nova ubicació acessible a totes les persones per a RÀDIO COCENTAINA

– No hi ha hagut un Pla Director de la Muralla

– No s’ha fet una sala búlder (rocòdrom)

– No s’ha fet un estudi per a la construcció del trinquet

– No s’ha apostat per la mobilitat sostenible: no s’ha comprat un vehicle elèctric per a treballs municipals i tampoc s’han instal·lat punts de recàrrega al poble

“En política s’ha de tenir paraula, i l’equip de govern ha demostrat que no en té. Per això, des del Col·lectiu-Compromís continuem treballant per millorar Cocentaina perquè les coses es poden fer millor”, ha conclós Anduix.

Arxivat en: General