La coalició contestana aposta per un major manteniment dels parcs, jardins i carrers del poble de Cocentaina.

El Col·lectiu 03820-Compromís ha denunciat l’actual estat del parc la Torreta a l’avinguda Jaume I. Des de la formació lamenten el seu estat i la regidora Paula Figuerola afirma que “la falta de manteniment és veu amb una simple ullada. El parc infantil té molts desperfectes des de fa molt de temps i instem a l’equip de govern a que es pose mans a l’obra per arreglar tots els desperfectes i així evitar possibles accidents”.

A més a més, Figuerola explica que “aquesta zona és molt transitada per la seua proximitat al Sant Joan Bosco I, al nucli antic i també té diferents cafeteries al seu voltant. I l’estat del parc deixa molt que desitjar”.

Des del Col·lectiu 03820-Compromís aposten per un major manteniment dels parcs, dels jardins i carrers del poble de Cocentaina. Segons diuen des de la coalició contestana, “Cocentaina no pot estar abandonada per l’equip de govern”.