La coalició contestana considera una bona notícia que la Conselleria de Rafa Climent aporte el 100% dels recursos per a modernitzar els polígons i insta a l’equip de govern de Mireia Estepa que invertisca 300.000€ per millorar les àrees industrials de Cocentaina.

El Col·lectiu-Compromís ha qualificat de bona notícia l’anunci fet pel conseller d’Economia a Cocentaina en el qual la Conselleria de Rafa Climent aportarà el 100% dels diners per a millorar els polígons de Cocentaina. El regidor Jordi Pla, ha explicat que “la nostra prioritat és crear faena i des de la Conselleria de Rafa Climent s’està treballant per oferir unes millors condicions als polígons industrials que han estat totalment abandonats a la seua sort pels governs valencians i pels governs de Cocentaina”.

“La Conselleria d’Economia ha destinat 1.039.000€ als polígons del nostre poble. En un principi, la Conselleria aportava un 70% i la resta anava a compte de l’Ajuntament. Finalment, la Conselleria d’Economia aportarà el 100% de la inversió i per això, instem a l’equip de govern de Mireia Estepa que tinga sensibilitat pels nostres polígons industrials i aporte tal i com tenia previst en un principi, 300.000€ per a millorar-los”, ha afegit Pla.

“És una demanda de l’empresariat del nostre poble i millorar els polígons industrials és un dels eixos que hem estat treballant al llarg de la legislatura. Demanem a l’equip de govern del PSOE que invertisca 300.000€ per a millorar-los, vist que la Conselleria pagarà el 100% de la inversió.”

Per concloure, Pla explica que des del Col·lectiu-Compromís han proposat per als pressupostos municipals del 2018 millorar l’accés al polígon dels Algars des del parc de Bombers.