La coalició contestana recorda els incompliments de l’alcaldessa sobre un estand propi a FITUR, el tancament del Palau els diumenges i la nul·la planificació turística del PSOE.

El Col·lectiu-Compromís ha volgut eixir al pas de les declaracions públiques per part de l’equip de govern sobre la presència de Cocentaina a FITUR. Des de la formació, el regidor Jordi Pla recorda que “l’any passat la presència del nostre poble a FITUR fou insignificant. Així ens ho van fer arribar professionals del sector de Cocentaina i de la comarca. Ens alegrem que després de mostrar la nostra disconformitat al plenari i a la premsa sobre l’escasa presència a l’anterior edició, l’equip de govern haja intentat revertir la situació. Sembla que si no es fa una bona fiscalització per part nostra, el PSOE no actua”.

Per altra banda, des del Col·lectiu-Compromís recorden que “l’alcaldessa va anunciar a FITUR del 2016 que Cocentaina comptaria amb un estand propi i ja hem vist que res de res. Ni en 2017 ni en 2018 Cocentaina ha tingut ni tindrà un estand propi. Un exemple més, i ja en són una llarga llista durant aquesta legislatura, de la política de titular i propagandística de l’alcaldessa i de la seua forma de fer política i gestionar que està a anys llum de la nostra”, ha afirmat Jordi Pla.

A més a més, Pla recorda que “el PSOE ni creu ni aposta pel turisme com a una ferramenta per dinamitzar econòmicament Cocentaina i l’exemple més clar és que els diumenges el Palau està tancat i el Castell porta un any sense poder rebre visites per desperfectes”.

Per concloure, el regidor del Col·lectiu-Compromís explica que “per molt que l’equip de govern ompliga tot el poble de cartells anunciant Cocentaina Municipi Turístic, la política turística del PSOE és més que deficient”.