La coalició contestana posa en funcionament el número 668 829 782 per a rebre propostes i crítiques de la ciutadania sobre el poble de Cocentaina.

El Col·lectiu 03820-Compromís ha posat en marxa un número de telèfon per rebre propostes i crítiques sobre Cocentaina a través de Whatsapp. El número de telèfon que ofereix aquest nou servei de la formació contestana és el 668 829 782.

El regidor Jordi Pla explica que “des del Col·lectiu-Compromís iniciem aquest nou servei per rebre propostes de la ciutadania i crítiques sobre l’estat de Cocentaina. Tenim la voluntat de continuar sent l’altaveu de la gent a les institucions i d’estar al servei del poble de Cocentaina; i aquesta nova ferramenta és un mecanisme més de relació amb els nostres veïns per solucionar els seus problemes i millorar el nostre poble”.

A més a més, Pla informa que “la gent també pot enviar un missatge per donar-se d’alta per a rebre totes les notícies sobre el nostre treball a l’Ajuntament de Cocentaina”.

En definitiva, des de la coalició contestana posen en funcionament aquest servei  per tenir més canals d’informació directes per tal que la ciutadania puga enviar propostes o crítiques i rebre de primera mà aquella informació de l’activitat del Col·lectiu-Compromís.