El Col·lectiu-Compromís continua amb el cicle de xerrades “Parlem amb trellat”. En la primera edició, va ser el torn d’una taula rodona titulada “Immigració: oportunitat o problema?”. Per a la segona edició del cicle de xerrades organitzat per la coalició contestana abordaran el turisme com a una oportunitat per dinamitzar econòmicament el municipi baix el títol “Com impulsem el turisme a Cocentaina?”

Per a la xerrada, es comptarà amb la participació d’experts en la materia com Pau Pérez, Silvia Faus i Quino Palací.

• Pau Pérez és l’actual gerent del Patronat de Turisme de la Diputació Provincial de València. A més a més, és professor de gestió pública i política turística a l’EPSG i ha estat 8 anys al capdavant de la Regidoria de Turisme a la ciutat d’Oliva.

• Silvia Faus és professional al turisme rural. És guía oficial de turisme i compagina el seu treball tècnic amb la gestió d’un allotjament rural i un restaurant a la Vall de Gallinera.

• Quino Palací és geògraf i màster en desenvolupament local. És soci fundador de CREA 360. President de JOVEMPA Alcoià-Comtat i vocal del Col·legi de Geogràfs del País Valencià.

Per al coordinador del Col·lectiu-Compromís, Paco Payà, “el turisme és d’un dels sectors claus per a dinamitzar econòmicament Cocentaina i crear llocs de faena. És una de les nostres línies polítiques prioritàries per a fer un poble amb futur”.

Aquesta edició de Parlem amb trellat, “Com impulsem el turisme a Cocentaina” tindrà lloc el pròxim dissabte 4 de març, a les 10.30 hores, a la sala d’actes de la Biblioteca Municipal de Cocentaina.