El Col·lectiu 03820-Compromís ha mantingut un encontre amb veïns i comerciants del Carrer Major i dels carrers adjacents per conéixer de primerà mà la seua opinió al voltant de la proposta de la formació per als pressupostos municipals de 2017: l’adequació dels carrers de la Vila.

En l’encontre, van prendre la paraula la regidora Paula Figuerola, el regidor Jordi Pla i el coordinador de la coalició, Paco Payà. Paula Figuerola va donar la benvinguda als assistents. El regidor Jordi Pla va explicar que “el centre de Cocentaina és una peça clau del nostre projecte de poble. I per a d’això, estos carrers que són el pulmó de Cocentaina han de recuperar el dinamisme econòmic i social sent accessible a totes les persones”.

El coordinador de la coalició, Paco Payà, va explicar els diferents pressupostos per elaborar l’obra i els detalls que des del Col·lectiu-Compromís han demanat a tècnics independents.

Per al portaveu de la formació a l’Ajuntament, Xavi Anduix, “l’adequació del Carrer Major i dels carrers adjacents serà una de les nostres exigències per aprovar el pressupost municipal de 2017. És hora de fer realitat una demanda dels ciutadans i comerciants de la zona”. Anduix recorda que aquest ha sigut una de les propostes del Col·lectiu-Compromís als pressupostos dels últims anys “i l’equip de govern no ha volgut acceptar-la mai. I per això, no hem votat favorablement els seus pressupostos”.