La regidora del Col·lectiu Compromís repeteix com a Presidenta del Consell d’Administració de Ràdio Cocentaina amb el suport de totes les formacions polítiques.

El passat 24 de febrer en la Junta General i per unanimitat, la regidora del Col·lectiu 03820-Compromís Esther Blanes ha sigut reelegida Presidenta de Ràdio Cocentaina.

La regidora del Col·lectiu-Compromís havia estat al capdavant de la mercantil els darrers dos últims anys i la seua candidatura comptava amb l’aval de la seua experiència de gestió de Ràdio Cocentaina la Veu del Comtat SL i el suport total de l’Assemblea de 03820-Compromís per continuar al capdavant del Consell d’Administració.

A més a més, el Col·lectiu-Compromís ha cedit el lloc que havia ocupat al Consell d’Administració durant els últims 4 anys en favor de Ciudadanos, degut a què hi ha quatre llocs per a radiooients designats per les organitzacions polítiques i la coalició ostenta la Presidència.

Segons explica Esther Blanes, “en aquests dos anys s’han aconseguit xicotetes inversions per millorar les instal·lacions de Ràdio Cocentaina. A més a més, s’ha de continuar en el camí de millorar el servei públic dels nostres mitjans de comunicació locals i per això també és fonamental una nova ubicació propera a la ciutadania i amb els mitjans necessaris del segle XXI.”

Per últim, cal destacar que també s’han aprovat els pressupostos elaborats per l’antic Consell d’Administració per a 2016.