Col·lectiu-Compromís demanarà mesures contra la plaga de la processionària del pi

La coalició demana una actuació immediata per pal·liar els efectes de la plaga de la processionària als pins.

El Col·lectiu 03820-Compromís demanarà actuacions per acabar amb la proliferació de la processionària del pi arreu de Cocentaina. El portaveu a l’Ajuntament, Xavi Anduix, ha explicat que “les altes temperatures anormals d’aquest hivern i la manca de pluges han provocat el desenvolupament d’aquesta plaga de cucs amb més antelació i amb major força que altres anys”.

“Per això, junt amb la col·laboració ciutadana, la Regidoria de Medi Ambient ha de posar-se en marxa per eliminar els cucs dins dels terrenys públics i zones municipals. Sobretot i especialment als parcs, voreres de camins i zones próximes als centres educatius de Cocentaina. Cal una actuació immediata” ha remarcat Anduix.

Per finalitzar, des del Col·lectiu-Compromís recorden que la processionària és un dels grans enemics dels pinars i  és un problema sanitari per a les zones urbanes amb la perillositat de produir efectes nocius per a les persones i animals.

Arxivat en: General