La coalició la sol·licitat a l’alcaldessa que tots els regidors de la corporació puguen accedir a tota la documentació a través de la plataforma informàtica de l’Ajuntament.

Jordi Pla, portaveu adjunt del Col•lectiu 03820-Compromís a l’Ajuntament, ha sol•licitat per escrit a l’alcaldessa que es permeta l’accés de tots els regidors a la documentació dipositada en la plataforma informàtica Gestiona, independentment de les delegacions que tinga atribuïdes i de les comissions a les quals estiga adscrit cada regidor.

“Per descomptat, un dels motius que ens mou a demanar açò és la transparència” –ha explicat Pla– “Si les regidores i els regidors tenim accés a tota la informació per igual, tindrem més facilitat per explicar a la ciutadania els assumptes de l’Ajuntament. Però, a més a més, si hi ha alguna cosa que es pot millorar, o fins i tot alguna irregularitat, també serà més fàcil detectar-la si la informació és accessible per a tots. L’horitzontalització de la informació és bàsica per assolir l’eficiència en qualsevol organització, i la transparència és imprescindible per a evitar la corrupció. Cal que les parets de l’Ajuntament siguen de vidre i és fonamental establir un cogovern amb la gent”, ha afegit Pla.

Instància accés informació Jordi Pla