El candidat a l’Alcaldia de Cocentaina, Xavi Anduix, i el número 2 a la llista, Jordi Pla, han mantingut un encontre amb la candidata a la Presidència de la Generalitat Mònica Oltra, durant la presentació de les candidatures locals i autonòmiques en un acte celebrat a València.

El tándem Anduix-Pla i Mònica Oltra han intercanviat opinions sobre la possibilitat del canvi polític després de les eleccions del pròxim 24 de maig. La conversació també va incloure temes importants per al futur de Cocentaina com la unificació del Sant Joan Bosco, l’ampliació del centre de salut, els impagaments per la Llei de la Dependència o la reindustrialització.

A més a més, Mònica Oltra es mostrava convençuda que Cocentaina és un exemple de suma i integració en forces polítiques progressistes amb l’aliança portada a terme entre el Col·lectiu 03820 i Compromís que situa a les persones com a centre de tota acció política, deixa de banda el partidisme i situant el poble de Cocentaina per davant de tot.