[INNOCENTADA] Rafa Climent optarà a l’Alcaldia de Cocentaina

L’alcalde de Muro, Rafa Climent, ha comunicat oficialment la seua intenció de participar en les primàries del Col·lectiu 03820 – Compromís per a encapçalar la llista a l’Ajuntament de Cocentaina. En un principi la seua intenció era abandonar la política municipal, després de 16 anys al capdavant de l’Alcaldia de Muro, per a dedicar-se a la vida parlamentària a les Corts Valencianes.

Segons ha manifestat Climent a la premsa, Enric Morera ha tingut un pes clau en aquesta decisió. El portaveu de Compromís a les Corts posa d’exemple la coalició feta a la Vila Comtal per ser el resultat de la suma de forces polítiques i socials per a configurar una plataforma al servei de les persones. A partir de les continuades declaracions de Morera, Rafa Climent ha reflexionat amb el seu entorn més proper l’opció de donar el pas endavant per assumir el lideratge de la formació a Cocentaina.

Per altra banda l’assemblea del Col·lectiu 03820 i Compromís ha decidit acceptar la seua candidatura, deixant ben clar que participarà en les primàries com un integrant més i amb les mateixes condicions que la resta de persones que opten a formar part de la llista electoral.

Arxivat en: General

1. Robert Company diu:

Sabeu que estic a la vostra disposició.
    Trobe que és un colp d’efecte preciós i una aposta de Rafael Climent pel projecte de País Valencià de Compromís! Mai més ven dit: compromís!