Després del 28 de gener on es va constituir l’estructura comarcal de Compromís, el passat Divendres fou el torn de Cocentaina.

Membres del Bloc , d’Iniciativa i les persones adherides a la Coalició no es van voler perdre un acte que ha designat a Miquel Prats com a Portaveu Local de Compromís per Cocentaina. A l’executiva l’acompanyarà Jordi Pla com a Secretari d’Organització, Javier Carbonell dirigirà les diferents sectorials, Enric Moltó serà l’encarregat de les finances i Paula Figuerola completarà l’Executiva Local. A més a més, el jove Jordi Pla serà el representant de Cocentaina al Consell General de Compromís que es configurarà el proper 9 de març.

Miquel Prats va assenyalar que l’objectiu bàsic no és altre que treballar per les persones de Cocentaina. A més a més, va aprofundir en les línies estratègiques d’aquest projecte: la recerca de progressar junts. Promoure un canvi junts. Prats afirmava que “entre totes i tots ho podem aconseguir. Construirem la Cocentaina que volem, i Compromís, un partit obert, modern i plural, compta amb totes i tots per a millorar les expectatives de futur dels nostres ciutadans i ciutadanes i en definitiva, del nostre benvolgut poble.”

Compromís per Cocentaina es presenta com una proposta alternativa i necessària que s’acosta a la realitat, i per això són tres els eixos que articulen la iniciativa política d’aquest projecte: l’espai, la persona i la societat, guiats sempre pels principis de solidaritat, igualtat en la pluralitat, sostenibilitat i foment de la participació democràtica.

L’Assemblea Local ha insistit en el fet que Compromís és una plataforma política que fa una crida a les persones que estan cansades i fartes de manera tradicional de fer i d’entendre la política, dels partits de sempre. “Compromís per Cocentaina pretén aglutinar gent compromesa , disposta a ser protagonista real de la presa de decisions, que vulga canviar Cocentaina i canviar la manera tradicional de fer política des d’una democràcia real i participativa afirmava Miquel Prats.

A més a més, Prats convidava a la població de Cocentaina a l’acte de l’1 de març que tindrà lloc al Centre Cultural El Teular on Mònica Oltra serà la protagonista.

[Imatge de l’Assemblea Constitutiva de Compromís per l’Alcoià-El Comtat-Les Foies. Membres de Compromís per Cocentaina]