La portaveu adjunta de Compromís a les Corts Valencianes, Mònica Oltra, interessada per l’estat actual del CEIP Sant Joan Bosco i la seua futura unificació, va registrar una pregunta a la Consellera d’Educació, Formació i Ocupació.

Oltra preguntà per l’inici de les obres amb l’objectiu d’unificar el centre i també per la previsió d’ entrada en funcionament del nou col·legi. La Consellera d’Educació, María José Català, contestà que el col·legi “compta amb el projecte d’execució aprovat així com la llicència d’obres concedida i el certificat de disponibilitat del sòl.”

Malgrat la insistència d’Oltra amb la pregunta, que es va formular fins en dues ocasions, el Consell encara no ha contestat quan s’iniciaran les obres i quan es finalitzaran.

A hores d’ara, com tots sabem, el centre dividit en dos edificis. Aquesta separació suposa una duplicitat en el servei del menjador o de la fotocopiadora i múltiples i greus problemes tant per al professorat com per a l’alumnat.

Des del BLOC-Compromís per Cocentaina exigim, esperem i defensem que la unificació del Sant Joan Bosco siga una realitat el més prompte possible. Aquest fet porta reivindicant-se des de fa 22 anys, tant per l’Ajuntament com per la comunitat educativa, la resta de veïns i veïnes del poble i pel BLOC-Compromís. Malgrat la crisi econòmica i les retallades, no es justificable el fet de no portar-se a terme el nou centre perquè les reivindicacions i les necessitats són molt anteriors a l’actual situació econòmica.

A continuació, us enllacem els documents oficials de la Generalitat Valenciana on apareixen les preguntes de Mònica Oltra:

Pregunta a Les Corts de Mònica Oltra sobre el Sant JoanBosco

Resposta de la Consellera i pregunta, altra vegada, de Mònica Oltra